کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9456 | مشاهده و دانلود: 765796612 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/15 | اعضاء: 319372 | نظرات: 38025
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

خبر خوشی در راهه...گوش بزنگ ما باشید

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هالو استودیوز از Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد

مایکروسافت تغییراتی اساسی در فرنچایز پرچمدار خود، هالو، ایجاد می‌کند. امروز، این شرکت اعلام کرد که ۳۴۳ اینداستریز، تیم توسعه داخلی بازی که از سال ۲۰۱۲ در این سری بازی‌ ها فعالیت می‌کرد، نام جدیدی به خود می‌گیرد: هالو استودیوز.

اما این تنها تغییر نام برای این تیم نیست. همانطور که وب سایت ایکس باکس وایر نشان می‌دهد، هالو استودیوز همچنین موتور گرافیکی داخلی خود، Slipspace، را کنار می‌گذارد. برای بازی‌ های آینده خود، اکنون از Unreal Engine 5 شرکت اپیک استفاده خواهد کرد.

 

هالو استودیوز از Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد

 

این مقاله از کریس متیوز، مدیر هنری استودیو، نقل می‌کند که چرا تصمیم گرفته است از Slipspace فاصله بگیرد. این موتور عمدتاً برای آخرین بازی تیم، Halo Infinite، ساخته شده بود، اما هنوز از عناصر موتور Blam استفاده می‌کرد که توسط بانجی برای بازی اصلی Halo در سال ۲۰۰۱ ساخته شده بود.

با احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریباً ۲۵ ساله هستند... اگرچه ۳۴۳ به طور مداوم آن را توسعه می‌دادند، اما جنبه‌ هایی از Unreal وجود دارد که Epic مدتی است در حال توسعه آن است، که در Slipspace برای ما در دسترس نیست - و انجام این کار زمان و منابع بسیار زیادی می‌برد.

استفاده از Unreal Engine 5 همچنین به این معنی است که Halo Studios اکنون می‌تواند افرادی را برای کار روی بازی‌ های آینده استخدام کند که قبلاً از موتور و ابزارهای اپیک استفاده کرده‌اند، به جای اینکه آنها را برای استفاده از موتور و ابزارهای Slipspace آموزش دهند.

تیم روی چیزی کار کرد که مقاله آن را پروژه فاندری می‌نامد، که طبق مقاله، نه یک بازی جدید هالو و نه حتی یک نمایش فنی، بلکه یک پروژه مبتنی بر Unreal Engine 5 است که با همان "دقت، فرآیند و وفاداری ساخته شده است. همانطور که یک بازی حمل شده خواهد بود."

در نهایت، پروژه فاندری سه محیط مختلف دارد. یکی دارای یک محیط آشنا با هالو با بسیاری از درختان است که در آن مستر چیف در برابر دو نخبگان پیمان قرار می‌گیرد. دومی یک مکان زمستانی دارد و مکان نهایی، Blightlands، مکانی است که توسط بیگانگان Flood ویران شده است.

در حالی که مقاله روشن می‌کند که بازی بعدی از Halo Studios هنوز فاصله زیادی تا انتشار دارد، همچنین اضافه می‌کند که استودیو اکنون روی چندین بازی همزمان کار می‌کند. پیر هینتزه، رئیس استودیو، اظهار داشت که تغییر به Unreal Engine 5 "به ما اجازه می‌دهد تا تمام تمرکز خود را روی ساخت چندین تجربه جدید با بالاترین کیفیت ممکن قرار دهیم."

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51162 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/16 تعداد مشاهده: 500
سافت گذر